офіційний веб-сайт           
 
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Львівський науково-виробничий центр
стандартизації, метрології та сертифікації
16 | 12 | 2018
Правдивість зірок готелів та вимоги, яким повинен відповідати заклад PDF Друкувати
Написав прес-служба   
Понеділок, 20 січня 2014 15:56
Сьогодні відбувся прямий ефір на ТРК «Львів» у ранковій програмі «Доброго ранку, Львове!», де активно обговорювались важливі та актуальні питання, пов'язані із внесенням змін в Закон України «Про туризм» у жовтні 2013 року, а саме йшлося про статтю 19 щодо «заборони надавати послуги з розміщення без наявності свідоцтва про встановлення відповідної категорії»
«Встановлення зірковості надаватиметься тепер лише готелям, а іншим засобам тимчасового розміщення, таким як мотелі, санаторії, пансіонати,  буде присвоюватися рівень обслуговування. Поняття «рівень обслуговування» для нас на сьогодні є новим (відносно категорій готелів) і вимоги до нього ще в процесі розробки», - розповіла гостя студії – Леся Набокова - начальник відділу з підтвердження і оцінки відповідності ДП «Львівстандартметрологія».

У програмі піднімалося питання - чому ввели обов’язкову категоризацію? і Леся Набокова проінформувала, що до цього часу категоризація була добровільною і як результат – з’являлися зірки на готелях документально нічим не підтверджені. Саме для того, щоб упорядкувати правдивість цієї інформації і вводиться обов’язкова категоризація готелів. «Готельне господарство – основна складова туристичної індустрії. Хороший готель для туриста є візитною карткою як держави, так і конкретного міста, яка створює імідж. Можна вважати правильним рішення щодо введення категорійності готелям», - зазначила Леся Набокова.

Далі у програмі фахівець розповіла про процедуру отримання категорії готеля, а саме: ДП «Львівстандартметрологія» проводить обстеження засобу розміщення (ресторанного господарства, перукарні) за певними вимогами. Наприклад, наявність перукарні необхідна, якщо кількість місць більше 50 номерів – це для 3-х зіркових готелів і обов’язково якщо готель має 4 і 5 зірок. Дотримання архітектурних, планувальних вимог, вимог номерного фонду. «Найскладніша ситуація з тими готелями, які побудовані ще за радянських часів. Особливо треба наголосити, що для певної кількості зірок готелів є певні вимоги і до площі номерів - для 3-х зіркового двомісного номера не менше 14 кв м, а 5-и зіркового – 16 кв м. Коли трапляються такі невідповідності,то у готелях роблять реконструкцію, перепланування тощо.
Єдиної міжнародної класифікації вимог немає. Ще з 1952 року намагалися створити такі вимоги. Однак, існують природні, кліматичні, національні розбіжності між країнами, що унеможливлює ідентичність вимог.
В Україні на сьогодні діє ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів», згідно якого підприємства вже 10 років працюють»,- зі слів Лесі Набокової начальника відділу з оцінки та підтвердження відповідності ДП «Львівстандартметрологія».

Крім цього, під час програми телеглядачі мали нагоду дізнатись: чи завжди готелі подають свою правдиву кількість зірок?, чим відрізняється категоризація готелів за кордоном і в Україні?, яким стандартам повинен відповідати готель, щоб отримати відповідну кількість зірок?, яка кількість зірок сьогодні є максимальною та мінімальною в Україні?

    
 
Останні новини
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Перекладач
Пошук
Хто на сайті
На даний момент 23 гостей на сайті
Статистика
Користувачі : 148
Зміст : 1341
Посилання : 23
Переглянути хіти змісту : 1804072
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Департамент тхнічного регулювання